Na rynku jest wiele firm
działających w podobnym modelu biznesowym. Marketing sieciowy, MLM czy network - zwał jak zwał, generalnie mam na myśli firmy, które dają możliwość zarabiania poprzez polecanie ich produktów. Skoro rynek jest już pełny takich firm, czy mihi - stosunkowo nowa marka - ma szansę się wybić ? Co takiego oferuje, że warto się jej przyjrzeć ?
Budowanie biznesu stacjonarnego czy online to proces, który wymaga cierpliwości, wytrwałości, szkolenia się i przede wszystkim zaangażowania. Biznes sieciowy ma jednak znaczną przewagę: nie wymaga olbrzymich nakładów finansowych, czy długich przygotowań. Tutaj zacząć można praktycznie natychmiast. Podstawą marketingu sieciowego jest rekomendacja. Firmy działające na tej zasadzie, nie wykupują reklam w TV, nie płacą influencerom za zachwalanie ich produktów, nie wynajmują też wielkich bilbordów na ulicach. Sprzedaż a tym samym zarobki marki zależne są od rekomendacji samych klientów. Czy zasadne jest więc twierdzenie, że firmy MLM mają kiepskiej jakości produkty ? Czy ludzie kupowaliby je, udawali zadowolonych i polecali znajomym, gdyby te produkty były naprawdę słabe ?
Nie sądzę.
Nie istnieją kryteria, na podstawie których można by obiektywnie wybrać, która firma marketingu sieciowego jest najlepsza. Każda ma inne produkty, różne systemy wynagradzania. Jasne jest, że w każdej firmie marketingu sieciowego najbardziej istotną sprawą jest działanie owej sieci, czyli pozyskiwanie klientów, którzy będą aktywni. Jasne jest również, że w obecnych czasach coraz więcej osób szuka dodatkowego źródła dochodu. Jednak owiany złą sławą MLM nie jest zazwyczaj brany pod uwagę. Ludzie boją się, że będą pieniądze wydawać a nie zarabiać. Gdyby tylko chcieli zagłębić się w temat... Wybór odpowiedniej firmy to klucz do sukcesu, ale oczywiście nic nie wydarzy się samo. Niezbędne jest przekonanie, że network marketing to praca jak każda inna. Inaczej człowiek angażuje się w pracę, a
zupełnie inaczej podchodzi do zajęcia, które właściwie nie wiadomo czym jest. Wiele osób boi się, że będą musieli namawiać innych do robienia zakupów czy budowania struktury. Otóż NIE. Każdy decyduje za siebie. Jedni podejmą współpracę, by zarabiać na marży ze sprzedaży produktów. Inni zechcą polecać biznes. Jeszcze inni zostaną po prostu klientami, by kupować produkty taniej.
Mówi się, że w networku zarabiają tylko Ci, co są na górze struktury. To nie do końca prawda. Owszem, zwykle te osoby zarabiają najwięcej, ponieważ ciężką pracą zbudowały coś, czego inni im zazdroszczą. Poza tym każdy kiedyś zaczynał. Nie jest ważne, jak długo ktoś jest związany z daną marką. Istotne jest zaangażowanie i efekty, jakie dzięki niemu można osiągnąć.
Budując strukturę klientów warto pamiętać, że największą wartość będą stanowić aktywni partnerzy. Wchodząc w network marketing, swoim pierwszym klientem jesteśmy my sami. MLM nie jest piramidą finansową, jak twierdzą niektórzy, dlatego też wymagana jest własna aktywność, choćby w formie zakupów dla siebie.
Najlepiej sprawdzą się produkty zużywalne, dzięki temu partnerzy będą mogli robić regularne zakupy, nie mając poczucia, że inwestują lub tracą pieniądze. Współpracując z marką, która sprzedaje środki czystości, przestajesz kupować takie produkty w markecie czy drogerii. Kupujesz u siebie i dla siebie. Są firmy, które mają w asortymencie tylko suplementy, czy głównie akcesoria dla domu. Umówmy się - czy non stop masz zapotrzebowanie na takie produkty, czy jednak w pewnym momencie dojdziesz do wniosku, że kupujesz coś, co jest Ci niepotrzebne, więc tracisz pieniądze zamiast zarabiać.
Czym wyróżnia się mihi
szeroka gama produktów, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie
dynamiczny rozwój firmy
produkty wegańskie i ekologiczne
firma odpowiada na potrzeby klientów (konsultanci mają realny wpływ na działalność firmy)
opakowania pochodzące z materiałów z recyklingu
wszystkie surowce pozyskiwane w Europie
przystępne ceny
brak pakietów startowych czy opłat wpisowych
działalność na terenie 26 państw
bonus rodzicielski, bonusy za rekrutację, bonusy za awanse
dostęp do wielu darmowych szkoleń
program lojalnościowy Benefit (klient zbiera punkty za zakupy, może je wymieniać na produkty)
wsparcie całego zespołu
uczciwość i jasne zasady
prosty plan marketingowy bez przeliczników
wypłata na kartę Sodexo lub w ramach działalności gospodarczej
możliwość łączenia z dowolnym etatem, opieką nad dzieckiem, czy szkołą
możliwość podjęcia współpracy już od 16 r.ż.
promowanie większości produktów marki mihi może opierać się na nagraniach czy zdjęciach typu przed/po, dzięki czemu potencjalny klient nabiera zaufania (łatwiej przekonać się do produktu, widząc efekt jego działania)
mihi jest marką zarejestrowaną w Polsce i tutaj znajduje się główna fabryka kosmetyków - współpracując z marką mihi wspierasz naszą gospodarkę
Zakładasz darmowe konto klienta
Robisz zakupy (kupujesz tylko to, co jest Ci potrzebne)
Zdobywasz wiedzę o produktach i formach współpracy
Polecasz innym produkty i/lub model współpracy biznesowej
Pokazujesz partnerom, jak zarabiać